Klacht: Onterecht afgesloten

op 18 juli 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een herinnering van Ziggo ontvangen met 14 dagen de tijd om deze te voldoen, te weten tot en met de 18e juli. Op 18 juli ontvang ik een afsluitbrief, gedateerd op 16 juli, dus 3 dagen voor de uiterste betaaldatum van de herinnering. En normaal gesproken volgt er na een herinnering nog een aanmaning , ook deze is er tussenuit gehaald. Ik heb met Ziggo gebeld en de medewerkster liet mij nog niet eens uitspreken!! Ze had maling aan de tijd die ik nog zou hebben om te betalen en ook al zou ik vandaag nog betalen (wat ik ook gedaan heb vandaag, 18/07) ik zou toch afgesloten worden met bijbehorende afsluitkosten!!

Gewenste Oplossing:

Niet afgesloten worden, maar dat zal wel ijdele hoop zijn, maar in iedere geval geen afsluitkosten!! Ik heb beide brieven nog waarin in de ene brief zwart op wit staat dat ik verzocht word uiterlijk op de 18e te betalen, terwijl de afsluitbrief reeds op de 16e is aangemaakt!! En een excuus voor het brutale gedrag van de medewerkster zou wel op zijn plek zijn!!

Alle klachten die gemeld zijn door Muts1979