Klacht: Onstabiel internet, waarschijnlijk door Ziggo WifiSpots

op 20 januari 2014 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds Ziggo met WIFI spots is begonnen, problemen met internet. Daarvoor hartstikke tevreden over alles in 1 extra met 60 mbps verbinding. Sinds Ziggo begon met wifi spots, geregeld vertraging van internet en ook zeer regelmatig volledig wegvallen van het signaal. Na het bezoek van een monteur ander modem gekregen. Geen oplossing voor het probleem. Herhaaldelijk mailen inzake storingen levert enkel advies over wifi gebruik, terwijl ik vermeld dat ik óók met gebruik van een UTP kabel hetzelfde probleem heb. Zelfs het goed lezen van een mail vinden ze blijkbaar moeilijk. Het enige wat me tegenhoudt mijn abonnement op te zeggen, is dat ik ooit zelf een dure HD interactieve ontvanger heb gekocht voor 300 euro en de bekabeling niet wil wijzigen naar glasvezel die wel al tot in de meterkast ligt. Ik begrijp van meerdere mensen om mij heen dat zij de laatste maanden hetzelfde probleem hebben. Het uitzetten van de wifi spots functie levert ook geen verbetering.

Als internet weer stabiel wordt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maasamp