Klacht: onrechtmatig afschrijven saldo

op 30 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

In haarlem moest ik mijn ov chipkaart opladen. Eerst door de openstaande pootjes, daarna opladen en toen inchecken….terug naar openstaande pootjes en proberen in te checken. Er wordt meteen €20 afgeschreven waardoor ik mijn saldo weer opnieuw op moest laden. Ik begreep er niets van.
Aangevraagd en wat blijkt bij pootjes kan je aan de uitgang niet inchecken, hou je kaart voor de zuil wordt er 20 euro afgeschreven….jammer dan.
Wat ik vaak tegenkwam is dat een paaltjes in- en uitcheckpunt tegelijk is helaas niet bij pootjes. En nu…….

Ik wil mijn foutief afgehouden 20 euro terug!!!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 13 juni 2016 om 10:11 geantwoord

Geachte mevrouw van de Pasch,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 30 mei 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Uit onze administratie blijkt dat uw verzoek om terugbetaling van het afgeschreven saldo op 9 juni 2016 is afgehandeld door een medewerker van de NS Klantenservice. Ik ga ervan uit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dielli