Klacht: onrechtmatig afschrijven saldo

op 30 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In haarlem moest ik mijn ov chipkaart opladen. Eerst door de openstaande pootjes, daarna opladen en toen inchecken….terug naar openstaande pootjes en proberen in te checken. Er wordt meteen €20 afgeschreven waardoor ik mijn saldo weer opnieuw op moest laden. Ik begreep er niets van.
Aangevraagd en wat blijkt bij pootjes kan je aan de uitgang niet inchecken, hou je kaart voor de zuil wordt er 20 euro afgeschreven….jammer dan.
Wat ik vaak tegenkwam is dat een paaltjes in- en uitcheckpunt tegelijk is helaas niet bij pootjes. En nu…….

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn foutief afgehouden 20 euro terug!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 13 juni 2016 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van de Pasch,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 30 mei 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Uit onze administratie blijkt dat uw verzoek om terugbetaling van het afgeschreven saldo op 9 juni 2016 is afgehandeld door een medewerker van de NS Klantenservice. Ik ga ervan uit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dielli