Klacht: onopgeloste klacht van 10 juli jl

op 19 juli 2012 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Een ieder die mijn klacht gelezen heeft d.d. 10 juli jl, zal ook niet verbaasd zijn dat Essent, middels een smiley, doet vermoeden dat de klacht is opgelost. Dit geeft precies de arrogante houding aan van het louche bedrijf. Er is namelijk geen contact geweest, er is helemaal niets opgelost. Het laat dus weer eens zien dat Essent de consument in het geheel niet serieus neemt, waarvoor hulde !

Smiley er per omgaande vanaf halen, want de lezers worden misleidt. Geen wonder dat het percentage oplossingen zo hoog is. Zo kan ik het ook wel !

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Essent

Heeft op 22 september 2014 om 14:14 geantwoord

Beste HansNederlandlaan,

Op 18 en 19 juli 2012 heeft u via www.klacht.nl uw onvrede kenbaar gemaakt omtrent een onopgeloste klacht van 10 juli 2012.
Allereerst wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden dat de klacht weer actief heeft gestaan en daarom niet als verwerkt op www.klacht.nl. Dit is de reden waarom u opnieuw van Essent een reactie ontvangt. Hierbij zal ik nogmaals de klacht voor u sluiten.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Essent Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door HansNederlandlaan