Klacht: onnodig berekende inzittendenverzekering.

op 06 juli 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

geboekt 6/6/2016 bij holidaycars een auto voor 2 weken, af te halen op bilbao airport, bij Thrifty afgeschreven €302,36. met bevestiging die zegt: te betalen bij aankomst € 0.00 To pay on arrival : paid in full. 3/7/2016 bilbao, thrifty wordt afgehandeld door Hertz. De zeer slecht engels sprekende medewerker probeert een luxere auto aan ons te verhuren, dan wel gps in onze reeds geboekte auto. ook op de inzittendenverzekering reageren wij negatief omdat we die immers al via holidaycars hebben afgesloten. Ons wordt wel medegedeeld dat er €505, (deposit) borg wordt gereserveerd op onze creditcard. Borg waarvoor ? schade ? Bij inlevering blijkt dat er €442,74 op de borg wordt ingehouden voor de door ons uitdrukkelijk
,niet gewenste super cobertura (super dekking) en seguro personal (persoonlijke verzekering) Ons wordt dus een dubbele inzittenden verzekering in rekening gebracht. is dit teveel betaalde terug te vorderen? contract nummer 48/9808104 ( Thrifty)

Als de door ons bubbelbetaalde inzittendenverzekering wordt teruggestort.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 25 juli 2016 om 09:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Baskenland