Klacht: Gerommel met b/m tabellen bij overgang naar Aegon.

op 27 november 2017 over Onna Onna in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2012 een allrisk afgesloten. Na 5 jaar zou ik 80 % korting krijgen volgens de b/m tabel.
In 2016 een mail van Onna dat de premie wat omhoog ging en dat de zaak voortaan door Aegon zou worden afgehandeld. Geruststellend werd er bij vermeld dat dit slechts een administratieve handeling was aan de voorwaarden veranderde niets.
Nu blijkt dat in werkelijkheid de b/m tabel is aangepast waardoor ik ipv 80 % slechts 65 % korting krijg.

Gewenste Oplossing:

De b/m tabel die bij de polis van 2012 zat weer geldig is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onna Onna over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gjmbes