Klacht: Pech hulp

op 16 maart 2017 over Onna Onna in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 16-03-2017 heb ik pech onderweg gebeld omdaat ik verkierde brandstof geeft getenkt in mijn auto kenteken 88-gv-jx. Toen zij komen terpleke haden zij niet apparatuur leg te plempen mijn rezervoar . Zo moest ik naar garage gaan . Mijn auto is in garage en zij hebben mij niet angeboden vervangen auto en die kosten van leg plempen zijn 70€. Ik moest toen ik tuis komt belen ona ona en dan pech onderweg voor vervangen auto. Ik denk dat ik 70€ miet terug krijgen van ona ona . Het is mij niet verteld toen ik heb gebeld dat Pecht hulp geeft niet poemp mijn Benziene tenk leeg te plempen .

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik 70€ krijg terug voor leg poempen van mijn auto

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onna Onna over deze klacht.

Bericht van Onna Onna

7 maanden geleden - Beste Meneer Savic, Voor de volledigheid vermelden we nog even dat uw klacht al geruime tijd geleden is afgerond. Wij hebben uw klacht in een persoonlijk bericht in behandeling genomen. Met vriendelijke groet, Onna-onna

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onna Onna in behandeling genomen

Bericht van Onna Onna

1 maand geleden - Beste meneer Savic, Uw klacht is al geruime tijd geleden in behandeling genomen en afgerond. Kunt u er voor zorgen dat uw klacht gesloten wordt op klacht.nl? Alvast hartelijk dank.

Reactie van de melder van de klacht Slobodan

1 maand geleden - Ik ben niet tevreden met begandeling van mijn klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onna Onna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onna Onna

Heeft op 22 september 2017 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Savic,
Wij hebben uw klacht naar beste weten afgehandeld. Het spijt ons zeer dat u mogelijk andere verwachtingen had, maar wij blijven op ons standpunt dat de klacht op een correcte wijze behandeld is. Alvast hartelijk dank voor het sluiten van uw klacht op Klacht.nl, en een prettig weekend toegewenst door team onna-onna

Alle klachten die gemeld zijn door Slobodan