Klacht: Premie verhoging van 575 euro

op 31 augustus 2016 over Onna Onna in de categorie Verzekering

Wij hebben al twee jaar een allrisk verzekeren bij Onna Onna. Daar betalen we € 751,63 per jaar voor. krijg ik vandaag een mail dat ik 111 euro per maand (1332 per jaar) moet gaan betalen dat is een verhoging van € 580,37.
Hieronder de mail die ik vandaag ontving

Beste W. van den Berg – Arnoijs
Je bent alweer een tijdje klant bij ons. Bedankt daarvoor, want we vinden het super dat je voor onna-onna kiest! Hierdoor kunnen wij bijdragen aan jouw vrijheid om overal onbezorgd onderweg te zijn. En natuurlijk staan we voor je klaar als het mis gaat.
Vernieuwing autoverzekering
We werken iedere dag hard om je een goede dekking en hoog serviceniveau te kunnen bieden. Om dit zo te kunnen houden, moeten we onze premies veranderen. Daarom hebben we een vervelende boodschap voor je. De premie voor jouw Nissan Juke met polisnummer 4759314 zal per 1 oktober 2016 hoger worden.
Wat is er aan de hand?
Deze verhoging is nodig omdat de huidige premies niet in balans zijn met de risico’s. Dit willen we voortaan graag eerlijker verdelen. Jouw nieuwe premie zal rond de €111 per maand liggen. Rond 22 september ontvang je jouw definitieve premie en polisblad. Maar we willen het je nu alvast vertellen..
Er is meer nieuws: we hebben namelijk de autoverzekering vernieuwd. Nieuwsgierig? Bekijk dan alvast de nieuwe polisvoorwaarden.
Hoe verder?
Het hoge woord is eruit. Een verhoging is nooit leuk. We begrijpen het als je daarom bij ons weg gaat. Als je wilt opzeggen dan kun je dit dagelijks doen via deze pagina. We helpen je daarbij als je dat fijn vindt. Natuurlijk willen we het allerliefste dat je bij ons blijft. Dan kun je gebruik blijven maken van onze goede dekking en de bijbehorende extra’s. Je houdt namelijk de persoonlijke service en vele klantvoordelen die je van ons gewend bent. En omdat het vervelend is dat jouw premie omhoog gaat, hebben we extra hard ons best gedaan om nog meer voordelen voor je te regelen.
Nieuwe voordelen
35% korting op je grote of kleine onderhoudsbeurt
eerste half jaar
één jaar
Wij staan voor je klaar
Misschien heb je even tijd nodig om dit te laten bezinken. Online vind je een overzicht van alle wijzigingen. We denken graag met je mee over de mogelijkheden. Wellicht is het een idee om voor een andere dekking te kiezen. Wil je dat met iemand van het onna-onna team bespreken? Dat kan natuurlijk. Bel gerust op 020-8203650. Wij staan graag voor je klaar. Ook ’s avonds en op zaterdag.

Hartelijke groet,

Team onna-onna

Ik ben van mening dat je zo niet met klanten om kan gaan, een premie verhoging van bijna 100% vind ik niet kunnen en als je an bel zegt de medewerkster we hebben ook autoverzekeringen die goedkoper zijn geworden, maar het is nu 17.00 uur en ik ga naar huis. Ik kan u niet doorverbinden belt u morgen tijdens kantooruren maar terug.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onna Onna over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onna Onna in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onna Onna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onna Onna

Heeft op 27 januari 2017 om 11:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door wendyarnoijs