Klacht: Onna onna onterechte afschrijving

op 22 december 2017 over Onna Onna in de categorie Verzekering

Eind september 2016, de 19e is er een schorsing verzekering geweest op mijn oude auto, destijds was ik verzekerd bij Onna Onna en er werd me geadviseerd dit te doen omdat er pech was geweest met mijn auto en ik een andere moest kopen, deze schorsing is de 22e sept. stopgezet want toen had ik een andere auto en is deze verzekerd tot 1 oktober dus nog voor een paar dagen want in had een andere verzekering op het oog vanaf 1 oktober en dit is allemaal in goed overleg gegaan met Onna onna en er is diverse keren contact over geweest en er werd me verzekerd dat alles rond zou zijn en mijn lopende autoverzekering incl pechhulp beëindigd zou worden op 1 oktober 2016 en dat is ook allemaal goed verlopen, ik heb nooit geen post oid meer ontvangen maar nu, bijna 15 maand later zie ik ineens een afschrijving van mijn bank van 165,15€ en wat ik eruit begrijp is dat het de wa verzekering is van 22-09-2016 tm 01-01-2017 en dit terwijl verzekering is stopgezet, ik heb hier ook niets van ontvangen voor de afschrijving, geen mail, brief oid.
Nu heb ik zojuist gebeld met een nummer van Onna onna maar krijg dan een medewerkster van Aegon aan de lijn die zegt dat ik niet bekend ben bij hun, ook niet met alle gegevens en kenmerken die bij de afschrijving staan of op kenteken. Ook vertelde ze me dat Onna onna niet meer bestaat als zodanig en dat ze geen telefoon nummer weet of enige andere manier om met hun in contact te komen.
Wat nu te doen? En is het normaal dat na een beëindiging verzekering waar inmiddels al 15 maanden verstreken is er zomaar zo’n bedrag wordt afgeschreven?

Wanneer er geen geld meer afgeschreven gaat worden en er contact mogelijk zou zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onna Onna over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door A Jager