Ik kreeg opeens een internet pakket thuis. Ik heb niks besteld bij hun. Ik kan dit bewijzen omdat ik niks heb getekend of bevestigd. Dus het kan nooit zo zijn dat zij bewijs hebben dat ik wél wat besteld heb.... Lees meer
Helaas blijkt het niet mogelijk te zijn om een lopend contract tussentijds op te zeggen, dan wel af te kopen.
Daarnaast is medewerking en klantvriendelijkheid bij de telefoniste ver te zoeken. "Tsja, zo werkt het nu eenmaal bij ons. Dat had... Lees meer
Wij hadden ons aangemeld voor het alles in in pakket van Online. Zoals we wisten hadden we 7 dagen opzegtijd. Maar na 7 dagen kregen we een mail van Canaal Digitaal dat ze een schotel kwamen installeren en onderin stond... Lees meer
Wij hebben geen internet en telefoon meer. Dit heb ik na 5 minuten keuzemenu’s en 5 minuten in de wacht gezet te zijn moge melden. Daar ik verstand van netwerken heb weet ik dat het probleem in de centrale moet... Lees meer
heb meerdere malen met online gebeld en werd altijd afgewimpeld en de schuld zou bij mijn liggen nu is er iemand bijgeweest met verstand van computers en deze heeft geconstateerd dat door het doen van een test de resultaten als... Lees meer
Via Internet een bestelling gedaan op een abbonement inet en bellen bij Online. nu blijkt dat we nog een contract hebben bij onze huidige aanbieder Tele 2. (tot Aug)
vriendelijk gevraagd aan Online of het pas in kan gaan op het... Lees meer
Het is onmogelijk met online in contact te komen. Per telefoon krijg je vriendelijke antwoorden en vervolgens gebeurt er niets. Brieven, ik stuurde er twee, worden niet beantwoord. Een mail, die ik nog stuurde voordat ze me blokkeerden, werd beantwoord... Lees meer
ik hebt een digitale tv kastje bij online het stoort heel erg en ik krijg nog steeds geen beeld vanaf december ik hebt de servicse gebeld en hebt die meneer gevraagd voor een ander kastje digitale,hij heeft mij gevraagd of... Lees meer
Op 19 jan bevestiging aanvraag, op 23 jan tel geannuleerd omdat opleverdatum niet gegarandeerd kon worden.Had inmiddels bericht van ander provider dat deze WEL op 13 feb kon leveren
Medewerkster zegt: alles oke. op 31 jan deze mail: Uw gegevens zoals... Lees meer
Mijn modem had wifi uitval en er werd een nieuwe modem verstuurd. Heb het nieuwe modem aangesloten en het werkt niet het geeft het probleem dsn service niet gevonden. Ik bel weer naar online en vertel het verhaal en sluit... Lees meer