Ik heb een abonnement met een actieprijs van 36 euro voor 12 maanden. Overzichtelijk dacht ik zelf. Ik kom er deze week achter dat Online in juli een prijswijziging heeft doorgevoerd van maar liefst 12,5%. Nergens een mededeling te vinden.... Lees meer
Ik ben in mei overgestapt van online.nl naar Ziggo. Ik heb hierbij overstapservice aangevraagd. Nu zag ik dat ze bij online nog steeds elke maand geld afschrijven. Toen ik hierover belde zeiden ze dat ze nooit een opzegging van Ziggo... Lees meer
Ik heb bij LEVEAL (maar op het bankafschrift staat: Hamburg Fashion Limited) Meer dan 2 weken geleden een overhemd gekocht voor €44,99 en deze is niet geleverd.
Via een email geklaagd en het antwoord was:
Dat zij ervan wisten... Lees meer
Er wordt gezegd geen kantoorpersoneel aanwezig en tegelijkertijd wordt gezegd dat ze te bereiken zijn van 8.30 uur -18.00 uur. En hoe ik rechtstreeks kan melden wordt nergens vermeld. Ik weet niet hoe dat moet Lees meer
Meer dan een maand geleden heb ik glasvezel gekregen en is mijn dsl-verbinding afgesloten. De glasvezel heeft echter nooit gewerkt en nu heb ik dus al meer dan een maand geen internet met alles wat daarbij hoort.. Lees meer
Heel de dag al slecht maa meestal geen wifi dus ook geen tv
Nu maandag en er komt donderdag pas een monteur ik wil van dit abonnement af wat ze geven niet wat ze beloven. Lees meer
Op 23 januari 2024 ontving ik een e-mail van provider online.nl met de mededeling dat de tarieven van mijn abonnement en de snelheid van het internetverbinding zijn gewijzigd, dit is eenzijdig door online.nl gedaan zonder te waarschuwen. direct daarna ontving... Lees meer
Voor mijn moeder (74) een aanvraag gedaan en zou 13 december worden aangesloten voor internet TV en telefoon (meegenomen nummer),
Online.nl schuift het op KPN af die ons zou moeten contacteren. Inmiddels is er een monteur geweest die ook... Lees meer
Donderdag 30 november zouden wij over gaan naar Online zo gezegd zo gedaan NOT dus....6 December kunnen wij pas gebruik maken van internet en tv 7 dagen heeft het geduurd.en wij krijgen compensatie van nog geen 6 euro jawel 6... Lees meer
Sinds kort hebben wij een abonnement bij Online TV en na een paar dagen enorme spijt,
Online.nl levert een afstandbediening die niet overeenkomt met de beschrijving.
Tijdens TV kijken krijg je regelmatig een fout melding en dan staat het beeld... Lees meer