Klachten over Online

Online biedt consumenten verschillende producten aan op het gebied van telefonie, internet en televisie. Toch ontstaan er bij Online ook wel eens klachten.... Lees meer >

91% van alle klachten opgelost. Nog 13 klachten nodig voor een plaats in de categorie Alles-in-1

91%
37 klachten gemeld
0 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
34 klachten opgelost
2.6 /10
162 stemmen
162

Tijdslijn

Incasso na stopzetten abonnement

Klacht van op 02 december 2018 over Online in de categorie Alles-in-1

Op 25 oktober abonnement opgezegd en zelfde dag bevestiging gehad dat het abonnement wordt stopgezet per 25-11-2018. Op 26 november bevestiging gehad dat het abonnement is beëindigd per 26-11-2018. Tot mijn verbazing zijn er op 29 november abonnementskosten van mijn rekening... Lees meer

werken niet mee aan opzegging

Klacht van op 10 oktober 2018 over Online in de categorie Alles-in-1

Sinds december 2011 heb ik al internet via Online, altijd na tevredenheid. Sinds 2 jaar verhuur ik mijn woning , op verzoek van de huurders heb ik dit jaar het een en ander uitgebreid. Nu heeft blijkbaar Online er... Lees meer

Ingangsdatum 4 dagen later

Klacht van op 23 augustus 2018 over Online in de categorie Alles-in-1

Mijn alles in 1 zou 26-08-2018 worden opgeleverd, ik heb daar twee maal een bevestiging per email van gekregen. Omdat ik 5 dagen vantevoren het installatie pakket thuis gestuurd zou krijgen en ik nog steeds niets had gehoord op 21ste,... Lees meer