Klachten over Online

Online biedt consumenten verschillende producten aan op het gebied van telefonie, internet en televisie. Toch ontstaan er bij Online ook wel eens klachten.... Lees meer >

33% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 4 van 7 Alles-in-1

33%
106 klachten gemeld
66 openstaande klachten
5 klachten in behandeling
35 klachten opgelost
2.5 /10
139 stemmen
139

Tijdslijn

SLECHTSTE "provider" ooit.

Klacht van op 17 november 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Een en al problemen gehad met Online. Geen levering. Foutieve levering. Kosten vanuit het niets. Onduidelijke en foute aanmaningen. Telefonische wachttijden van 2 uur en langer. Super onbeschoft personeel (en management). Loze beloften. Uiteindelijk! contract kunnen ontbinden na continu falen van Online. Wat een opluchting. Oeps nog een foutje.... Lees meer

Verandering contract

Klacht van op 13 november 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Mijn een jaar contract(3*24.50€ daarna 9*34.50€) na 6 maanden werd veranderd zonder mij op de hoogte stellen. Ik werd niet geïnformeerd over de wijzigingen en ik kreeg geen gelegenheid om op de verandering te reageren. De klantenservice medewerkers zoeken niet... Lees meer

Verandering contract

Klacht van op 13 november 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Mijn een jaar contract(3*24.50€ daarna 9*34.50€) na 6 maanden werd veranderd zonder mij op de hoogte stellen. Ik werd niet geïnformeerd over de wijzigingen en ik kreeg geen gelegenheid om op de verandering te reageren. De klantenservice medewerkers zoeken niet... Lees meer

Verandering contract

Klacht van op 13 november 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Mijn een jaar contract(3*24.50€ daarna 9*34.50€) na 6 maanden werd veranderd zonder mij op de hoogte stellen. Ik werd niet geïnformeerd over de wijzigingen en ik kreeg geen gelegenheid om op de verandering te reageren. De klantenservice medewerkers zoeken niet... Lees meer

Hoge afschrijvingen

Klacht van op 01 november 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Al 4 maanden lang haald online 40 euro teveel van mijn rekening daar ben ik vandaag achter gekomen als je online vragen gaat stellen zeggen ze dat de ibamnr niet juist is maar te veel geld van de rekening halen... Lees meer

Slotrekening

Klacht van op 01 oktober 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

door vele storingen.geen t.v en internet.ben ik genoodzaakt om toch over te stappen naar KPN.iedereen was er mee eens dat ik mocht overstappen zo gezegd zo gedaan.ik zou geen problemen krijgen .Heb ook meerdere keren Online gebeld.en zij zeiden prima.nu... Lees meer