Klachten over Online

Online biedt consumenten verschillende producten aan op het gebied van telefonie, internet en televisie. Toch ontstaan er bij Online ook wel eens klachten.... Lees meer >

93% van alle klachten opgelost. Nog 3 klachten nodig voor een plaats in de categorie Alles-in-1

93%
47 klachten gemeld
1 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
44 klachten opgelost
2.5 /10
159 stemmen
159

Tijdslijn

Ingangsdatum 4 dagen later

Klacht van op 23 augustus 2018 over Online in de categorie Alles-in-1

Mijn alles in 1 zou 26-08-2018 worden opgeleverd, ik heb daar twee maal een bevestiging per email van gekregen. Omdat ik 5 dagen vantevoren het installatie pakket thuis gestuurd zou krijgen en ik nog steeds niets had gehoord op 21ste,... Lees meer

Geen ziggo sport via de app.

Klacht van op 02 augustus 2018 over Online in de categorie Alles-in-1

Ik heb extra pakket afgesloten bij online het ziggo sport pakket. Ze geven aan bij interactieve tv kijken dat je overal in huis op al je schermen via de app. tv kan kijken. Ook op vakantie kan je dan je favoriete... Lees meer

Al sinds half juni hebben wij - gezin met 4 studerende kinderen - geen internet, door een defect modem. Inmiddels vele uren met de helpdesk aan de telefoon gezeten in tientallen gesprekken. Medewerker belooft vervangend modem, medewerker op andere afdeling... Lees meer

Geen TV Internet Wi-Fi

Klacht van op 18 juni 2018 over Online in de categorie Alles-in-1

OP 16 april j.l. klant geworden bij Online.nl en sinds die tijd niets dan ellende. Een opsomming : Op 18 april (privebericht) Tweet verstuurd : Tot 3 keer toe geen internet. In 2 dagen tijd. Op 19 april : weer opnieuw... Lees meer