Klachten over Online

Online biedt consumenten verschillende producten aan op het gebied van telefonie, internet en televisie. Toch ontstaan er bij Online ook wel eens klachten.... Lees meer >

95% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Alles-in-1

95%
105 klachten gemeld
2 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
100 klachten opgelost
2.6 /10
61 stemmen
61

Tijdslijn

Klacht over Nota

Klacht van op 19 maart 2020 over Online in de categorie Alles-in-1

In december 2019 ben ik telefonisch klant geworden bij Online.nl. Ik ben bij mij vorige leverancier weg gegaan aangezien zij geen specificatie nota voor mij op konden stellen waarbij voor mij zichtbaar is wat ik maandelijks betaal voor internet, telefonie... Lees meer

problemen na opzegging contract

Klacht van op 29 februari 2020 over Online in de categorie Alles-in-1

Mijn Klacht 18-2-2020 internet abonnement opgezegd miv 31-3-2020 19-2-2020 van 05:00 uur tot 07:00 uur geen internet 20-2-2020 van 5:30 uur tot 07:00 uur geen internet 21-2-2020 van 6:30 uur tot 08:00 uur geen internet De rest van de dag niet gecontroleerd ivm werkzaamheden buitenshuis. vanaf... Lees meer

BIEDEN NIET WAAR JE VOOR BETAALT EN wat je denkt te krijgen

Klacht van op 27 februari 2020 over Online in de categorie Alles-in-1

ONLINE.NL (TVINTERNETBELLEN) Ik kreeg een tweedehands modem en daardoor een half jaar zeer slecht internet, tot ik de laatste maand zelfs slechts af en toe een paar seconden internet had, en uiteindelijk totaal geen. Dit werd bevestigd en teruggekoppeld... Lees meer

Verbinding probleem

Klacht van op 11 februari 2020 over Online in de categorie Alles-in-1

Sinds een maand valt internetverbinding regelmatig uit, waarbij modem door geen enkele apparaat (iPad, laptop en mobieltelefoon) gevonden kan worden. Resetten en aan- en uitzetten van modem helpt helaas niet. We willen een nieuwe modem. Medewerker van Online.nl verklaarde... Lees meer