Klacht: Online e-ticket en klantenservice nummer

op 09 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb afgelopen vrijdag een e-ticket gekocht via mijn telefoon (wat betreft een ticket van Station De Vink naar Station Denhaag Centraal). Vervolgens wilde ik de link in mijn mail openen via mijn computer om het e-ticket uit te printen. Ten eerste duurde het best lang voor de mail binnenkwam, dit is opzich niet zo erg. Maar toen ik vervolgens deze link wilde openen kreeg ik telkens de melding dat de pagina niet meer beschikbaar was. Ik had toch echt mijn treinkaartje nodig dus koos ik ervoor om ns klantenservice te bellen, waarna ik onwijs lang in de wacht werd gezet. Toen ik uiteindelijk iemand aan de lijn had heeft hij/zij de mail opnieuw verstuurd wat niet hielp, later heeft hij het e-ticket rechtstreeks verstuurd en toen kon ik her uiteindelijk uitprinten. Helaas kwam ik er achter dat dit belletje mij €10,55 buiten mijn abonnement heeft gekost. Ik vind het erg frustrerend en vervelend dat ik nu in feiten betaal voor een fout die ns heeft gemaakt. Ik ben een scholier met een minimum loon en dit zijn voor mij alleen maar extra kosten die ik eigenlijk niet kan missen.

Met vriendelijke groet,

Lianne van Doorn

Gewenste Oplossing:

Ik hoop op een passende tegemoedkoming.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 mei 2016 om 06:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 31 mei 2016 om 11:21 geantwoord

Ik kan begrijpen dat het vergoeden van mijn telefoon kosten niet mogelijk is maar ik had in ieder geval wel verwacht dat er een passende oplossing zou komen. Vind dit niet erg klantvriendelijk, aangezien jullie een fout hebben gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Liannevd