Klacht: onjuiste rekening ben

op 22 januari 2014 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ondanks herhaalde klachten nog steeds geen reaktie n.a.v foutieve factuur over nov en dec 2013 . was overgestapt op sim only soms . Dit is 100 min (afgerond ) + 20 min extra . Bij 100 min ging de teller buiten bundel echter al lopen . Het vervelendste is dat je wel een klacht kunt insturen maar dat er helemaal niet op gereageerd wordt.
Makkelijke manier van geld vedienen is dit dus . Blijkbaar gaan ze er van uit dat de klant na zoveel tijd toch niet meer zijn rekening nakijkt .
.

Gewenste Oplossing:

restitutie teveel betaalde belkosten en aanpassing abo
Als ik deze week weer geen reaktie krijg ga ik opzeggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jerovan123