Klacht: onjuiste reisinformatie

op 25 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De onverwachte werkzaamheden zouden rond 18:30 invloed op het treinverkeer hebben.
maar nee, rijden er al vanaf 17:50 geen treinen meer van Hoorn -> Amsterdam Centraal.
en de trein die dan nog wel rijd vanaf hoorn zou naar Hoofddorp gaan en alleen daar stoppen… maar natuurlijk klopt dat ook niet, de trein stopt in purmerend

Ik zou met mijn treinkaartje verder kunnen in de bus.. Nee hoor. buschauffeur weet van niks… ik moet gewoon een buskaartje kopen…

Goed werk NS!

Gewenste Oplossing:

Wanneer NS stopt als bedrijf en start als dienstverlenende reisorganisatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 mei 2016 om 08:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door G.snijder