Mijn Klacht:
Afgelopen 2 weken heb ik een auto via Hertz gehuurd in de stad Rabat (Marokko). Bij de het ophalen van de auto kwam ik erachter dat mijn creditsaldo onvoldoende was voor het garant staan. Dit was 1500 euro en ik had 1600 nodig. Dit had ik vooraf moeten uitzoeken, dus mijn fout. Maar toen begon de medewerker van Hertz met het veroorzaken van problemen. Als eerst gaf ze aan dat niks anders mogelijk was. Ook niet door het gat in te vullen met cash. Ze kwam wel met een oplossing om een extra verzekering af te sluiten. Hiermee werd het garant staan verlaagd, maar kwam er wel mooi 300 euro bij aan kosten. Dit moest ik betalen met cash. Op het vliegveld was geen pin, dus via diverse omwegen (3 uur) met cash terug naar de bali. Nu gaf ze aan dat ik dit ook had kunnen betalen met de creditcard van mn vriendin. Dit had ik al eerder gevraagd, maar toen was het niet mogelijk…… Uiteindelijk alles betaalt met de creditcard van mn vriendin, maar ik voel me wel belazerd. Ik kan de 300 euro voor een extra verzekering ook nergens terug vinden op de site en de balimedewerker was heel onduidelijk. Wat ik nog vergeet te vertellen is dat de balkmedewerker geen woord engels kan en daarnaast super onaardig. Ze zat steeds op haar mobiel en keek mij niet aan.
Gewenste Oplossing:
Dit was mijn eerste ervaring met Hertz en ik denk ook de laatste. Ik ben pas tevreden als ik de 300 euro terug krijg (voor de spook verzekering) of 200 euro, dan delen we de 100 euro die ik zelf als extra creditsaldo had moeten hebben. Daarnaast is het voor Hertz ook raadzaam om de balkmedewerker aan te spreken. De auto is via rentalcars.nl gehuurd en hier ga zeker een slechte review achter laten.