Klacht: onjuiste informatie

op 18 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben hier al meer dan een maand mee bezig. Miriam ns van de ns chat zegt nu weer een collega gaat hier naar kijken maar ik hoor hier ook niks meer van. Vandaag zijn bijna al mijn chatgesprekkken met haar verwijderd……
Punt is: Door foute informatie van de NS heb ik 2 maanden teveel abonnement betaald 750,00 euro. Mijn enige vraag is stort dit netjes terug!

Gewenste Oplossing:

Stort mijn 2 laatste rekeningen terug ...dan opgelost klaar!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 07:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door caravan7