Klacht: Onjuiste communicatie binnen de NS

op 11 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist zat ik in de sprinter van s Hertogenbosch naar Breda, om daar vervolgens over te stappen op de intercity naar Delft. Vervolgens kon de sprinter het perron niet op, waar geen reden voor was gegeven en wat ik me niet kan voorstellen, waardoor de sprinter 7 minuten stil heeft gestaan. Toen de sprinter uiteindelijk aankwam op Breda, stond de intercity er nog (overstap op hetzelfde perron), maar precies toen de deuren van de sprinter open ging, floot de conducteur van de intercity en gingen de deuren dicht.
Als de vertraging van de sprinter naar deze conducteur en machinist was gecommuniceerd hadden de deuren maar 30 secondes extra open hieven blijven om zo die 20 mensen over te laten stappen. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat de betreffende conducteur van de trein (trein van 16:09 vertrek vanuit Breda) niet kon bedenken nog heel even te wachten met fluiten om niet al deze mensen minstens 20 minuten te laten wachten op de volgende trein.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er in het vervolg beter wordt gecommuniceerd en aan de betreffende conducteur het begrip klantvriendelijkheid en flexibiliteit wordt uitgelegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 juli 2016 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hannahherbschleb