Klacht: Onjuiste communicatie binnen de NS

op 11 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Zojuist zat ik in de sprinter van s Hertogenbosch naar Breda, om daar vervolgens over te stappen op de intercity naar Delft. Vervolgens kon de sprinter het perron niet op, waar geen reden voor was gegeven en wat ik me niet kan voorstellen, waardoor de sprinter 7 minuten stil heeft gestaan. Toen de sprinter uiteindelijk aankwam op Breda, stond de intercity er nog (overstap op hetzelfde perron), maar precies toen de deuren van de sprinter open ging, floot de conducteur van de intercity en gingen de deuren dicht.
Als de vertraging van de sprinter naar deze conducteur en machinist was gecommuniceerd hadden de deuren maar 30 secondes extra open hieven blijven om zo die 20 mensen over te laten stappen. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat de betreffende conducteur van de trein (trein van 16:09 vertrek vanuit Breda) niet kon bedenken nog heel even te wachten met fluiten om niet al deze mensen minstens 20 minuten te laten wachten op de volgende trein.

Wanneer er in het vervolg beter wordt gecommuniceerd en aan de betreffende conducteur het begrip klantvriendelijkheid en flexibiliteit wordt uitgelegd.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 04 juli 2016 om 08:44 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Hannahherbschleb