Klacht: Onjuiste bezorging

op 06 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

In de bestelling heb ik aangegeven dat het afleveradres Dijkhuizen 12 is. Dit is een bedrijf dat van 8.00 tot 17.30 uur is geopend en daardoor de gehele dag bereikbaar voor aflevering. De bezorger heeft het echter geprobeerd af te leveren bij Dijkhuizen 12A. Hier is inderdaad overdag niet altijd iemand aanwezig. Daarop zat er brief in de bus dat ik het pakketje in Meppel kan afhalen. Tja, dan had ik het beter gelijk in Meppel kunnen kopen. Nu heb ik en verzendkosten betaald en ik kan naar Meppel rijden waarbij de parkeertarieven ook nog eens fors zijn.

Graag zou ik de verzendkosten vergoed zien.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 mei 2016 om 13:13 geantwoord

Hallo Maja,

Ik zie dat je ondertussen je pakket wel al af hebt kunnen halen bij de Pickup parcelshop. We maken natuurlijk een melding aan de chauffeur zodat hij de volgende keer julli huisnummer 12 niet zal verwisselen met huisnummer 12A.

Veel plezier met de inhoud van je pakket en natuurlijk een fijn zonnig weekend!

Groeten Kari

Heeft op 13 mei 2016 om 22:11 geantwoord

Beste Kari,

Bedankt voor het bericht. Ik heb inderdaad het pakket opgehaald. Ik had het snel nodig en had de keuze het op te halen of alsnog in Meppel te kopen in een winkel. Echter heb ik hier wel speciaal voor moeten rijden en dubbele kosten moeten maken. Wat ik hierin met name jammer vind is dat er geen 2e aanbieding kan zijn vanuit DPD om het alsnog aan te bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door Maja Wijers