Klacht: Onheuse bejegening van conducteur

op 22 juli 2015 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Was met keuzedag vanuit driebergen naar heerlen , met heel veel vertragingen ,maar dat terzijde op de terugweg in heerlen ingecheckt , bij controle was dat volgens uw conducteur niet waar ,toen ik zei dat het echt zo was , zei hij: ik wens niet tegengesproken te worden ,toen ik heel voorzichtig om uitleg wilde vragen werd dat in de kiem gesmoord met de opmerking ,ik kan u nu dwingen een kaartje te kopen en boete te betalen.
gelukkig voor mij bemoeiden de mede reizigers zich ermee , door hem te zeggen zich niet zo te gedragen Hij sommeerde me toen in shertogenbosch uit te stappen om daar als nog in te checken . Toen hij weg was vertelden de medepassagiers mij ,dat ik waarschijnlijk bij een verkeerde paal ??.
heb in ingecheckt. Ik ben 74 jaar reis max 3 / 4 x per jaar met de trein maar wens niet zo door uw personeel behandeld te worden. Ik zat in de trein van eindhoven naar den bosch rond half 8 s,avonds. Met vr gr mevr rijnbende

Vriendelijke benadering met uitleg waar het eventueel mis gegaan is

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 08 september 2015 om 08:45 geantwoord

Klacht geregistreerd en daarmee doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Dit via de e-mail laten weten aan de klant. Omdat wij als klantenservice niet meer kunnen doen, sluiten wij deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Andy Rijnbende