Klacht: onherstelbare beschadiging goederen en verpakking

op 23 september 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kreeg melding van de ontvanger van mijn pakket N° 05305500045916, via DPD web Parcel diensten verstuurd, dat zowel de goederen ( handgebouwde race-wielset ) als de verpakking ( originele verpakking van wielen fabrikant ) totaal beschadigd bij hem zijn toegekomen,
De verpakking lijkt wel wereld oorlog 3 meegemaakt te hebben, de doos is volledig ingedeukt en vol met gaten, en de wielset die erin zat is onherstelbaar beschadigd.
Wat er gebeurd is, is me een raadsel, ik heb reeds verschillende keren soortgelijke wielsets naar dezelfde ontvanger verstuurd met dezelfde dienst.
Dat mijn verzending niet behandeld is zoals het hoort, is afgaande op de beschadiging van de verpakking, wel héél duidelijk !!
Vervolgens heb ik bij DPD een officiële klacht en schadeclaim ingediend welke vandaag 23/09 per mail officieel door DPD afgewezen is.

Vergoeding van de beschadigde goederen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 26 september 2016 om 10:11 geantwoord

Heeft op 26 september 2016 om 17:08 geantwoord

België stuurt me naar Nederland, Nederland naar België .... Maar een oplossing is er tot dusver totaal niet. :-(

Alle klachten die gemeld zijn door Robert Van Waes