Klacht: Ongewenst een abbonement

Rontuinman op 22 februari 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Dhr is ongevraagd benaderd door een telefonisch verkoper van Ziggo. Dhr is verstandelijk beperkt ( duidelijk merk/hoorbaar en 70) en niet weerbaar tegen deze opdringerige verkoper en was zich ook niet bewust van de aankoop. Ondanks belmenietregister wordt hij ongevraagd in de problemen geholpen.
Dhr heeft het pakket van Ziggo teruggestuurd omdat hij niet bij Ziggo zit ( niet bewust van aankoop) en dacht dat het niet voor hem bedoelt was
Op een dag afgesloten van internet en telefoon door automatische Ziggo overstapservice.
Dhr in paniek ( pers. alarm werkte daardoor ook niet meer en dhr was onbereikbaar en kon zelf geen hulp in schakelen indien nodig)
Dhr heeft op de dagen dat hij geen internet en telefoon had in paniek KPN ( van vroeger) benaderd met de vraag wat hij moet doen?
Zij hebben hem vervolgens een abbonnement aangeboden. Nu heeft hij dus 2 abbonementen lopen , waarvan hij er maar 1 kan betalen met alle gevolgen van dien.
Gebeld naar Ziggo met verzoek abbonnemnent ongedaan te maken ivm omstandigehden of een oplossing/ coulance, maar zeggen niks te kunnen betekenen en zeggen geen retoutpakket te hebben ontvangen ( track and trace geeft wat anders aan). Dhr maakt dus geen gebruik van de diensten van Ziggo. Dhr wilt niet bij Ziggo ivm verkoopstrategie en slechte dienstverleningervaring.

Abbonement stopzetten/oplossing. Retourpakket boven water bij Ziggo.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rontuinman