Klacht: Ongeoorloofde afsluiting

op 18 juli 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister ontdekte ik dat zowel tv als internetsignaal niet werkte. Via klantenservice ontving ik een telefoonnr. wat ik moest bellen. Dit vanochtend gedaan waar ik te woord werd gestaan door een zeer onbeschofte medewerker die mij vertelde dat het abonnement eenzijdig beëindigd was vanwege betalingsachterstand/hoogverbruik van de vorige bewoner. Tevens werd mij om een kopie huurcontract gevraagd, een kopie legitimatie en een kopie bankafschrift. Hij wilde dit niet schriftelijk bevestigen, zodat ik schriftelijk bewijs heb mochten mijn gegevens misbruikt worden. Inzake de privacy wetgeving mogen deze stukken niet zomaar zonder schriftelijk verzoek opgevraagd worden. Zeker de manier waarop ik te woord ben gestaan is ronduit onbeschoft.

Ik krijg hierop uiteraard alleen per e-mail antwoord dat men er niets aan kan veranderen en dat ik alsnog contact op moet nemen met betreffende afdeling.

Gewenste Oplossing:

Excuses + teveel betaalde abonnementsgeld retour

Alle klachten die gemeld zijn door veekenm