Klacht: oneerlijke praktijken van Turkisch Airlines !!

op 06 oktober 2017 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

op 27 sept /2017 gingen we van Brussel naar istanboel, en dan verder naar izmir .
vliegtuig steeg een 30 min. te laat op !!
en cirkelde 2 keer rond Istanboel airport.
maw. een uur later geariveerd dan voorzien !!
voor onze overstap hadden we (als alles volgens schema was verlopen) een uur en drie kwart tijd (1,45h.) . de enige weg die ons getoond werd door airport personeel was via douane. daar verloren we een klein uur !!
we waren dus te laat voor de aansluitende vlucht !!
na navraag bij Turkisch Airlines , zou dit alles ONZE fout zijn dat we de aansluiting misten !! we hadden volgens hen tijd genoeg !! ze wilden ons geen mogelijkheid aanbieden tenzij we 426 euro betaalden om van istanboel naar izmir te vliegen !! (de hele reis ; brussel-istanboel-izmir en terug kostte 456 euro !!). ik heb dit uiteindelijk gedaan. en voelde me méér dan bedrogen !! bij aankomst in Izmir bleken de koffers dan nog in Istanboel te staan !! hebben dan nog dik 3 h gewacht op onze koffers in Izmir !! DANK U WEL turkisch airlines. klantvriendelijk bestaat niet bij jullie. dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb bij jullie. maar dit was zeker de laatste keer. mijn reklame zal navenant zijn voor jullie !!
als bedrijfsleider zal ik alles en iedereen op de hoogte stellen van jullie praktijken !!
een ontevreden klant !

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mdmmoto