Klacht: Oneerlijke praktijken

Oeggy op 10 september 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 12-07 wordt ik benadert via een call center om naar Ziggo over te stappen . Na opzoekingen te doen kom ik vrij veel negatieve zaken tegen die ik via hun chat dan probeer te verduidelijken . Na een paar gesprekken en amper 2 dagen later besloot ik dit te annuleren (valse beloftes, medewerkers die non stop andere zaken zeggen, andere tarieven, slechte ontvangsten in de wijk waar ik woon .MAW het regent klachten) . Op 14-07 stuur ik een annulatie mail en deze wordt aanvaard ik was binnen de termijn van 2 weken ben-denktijd . Er werd me gezegd aan de chat dat ik geen recht had op een overnameservice dat zij zelf niets zouden regelen met mijn huidige provider . Diezelfde dag krijg ik een mail dat mijn mobiel overgenomen is dor Vodafone terwijl ze me vertelde dat dit niet door hen zou gebeuren . Ineens moest ik een bepaalde afdeling bellen waar ik dit ook aan moest vermelden . Die persoon in kwestie speelde zo op mij in kwa schuldgevoelens dat ik hem zei hen toch een kans te geven . Ik ging dom genoeg terug via de chat naar hen toe om verder alles te regelen daar een medewerkster een fout had gemaakt wat mijn bundel betrof . Hier stuitte ik weer op een leugen en had er op dat moment er echt genoeg van . Op 21-07 werd het voor de 2de keer beeindigd. Op 13-08 krijg ik een factuur zonder dat ik ook iets heb aangesloten van hen. Ze hadden het lef dan nog het zelf van mijn rekening af te halen . Intussen krijg ik van KPN te horen dat alles werd opgezegd bij hen en val ik zonder tv en internet op 25-08. Raar want er was geen overname service waar ik recht op had (staat zwart op wit ). Ik had dan nog is een keer gebeld met een ZIggo medewerksters ivm al die problemen en die vroeg me of ik content was va KPN en ik zei ja het is het fianciele dat me doet overstappen. Die dame zei me als ik U ene goede raad mag geven stap niet over naar ZIggo blijf bij KPN . Vanaf toen tot op vandaag dikke problemen . Na wat zoeken (bijna dik 2 weken ) kom ik te weten dat Ziggo na mijn annulatie gewoon alles heeft overgenomen bij KPN en ik geen recht meer heb op niets bij KPN ze beweren dat zij nu mij als klant hebben en aan mij leveren terwijl dit absoluut niet waar is ??? KPN gelooft mij niet dat ik zeg dat ik niets me Ziggo te maken heeft en weigert mij te helpen omdat Ziggo hen zelfs een mail heeft gestuurd . Zolang Ziggo hier mee tussen zit kunne ze me niet helpen ondanks ik tot een contract daar heb lopen . Mijn dochter zat midden in haar herexcamen en volgt campus via de laptop maw ze heeft de helft van haar excamen niet kunnen meedoen daar er geen wifi was en tot op vandaag nog niet is idem met tv . Ik bel al drie weken alle dagen om deze shit op te lossen en blijf op en muur botsen dankzij Ziggo omdat die zich niet terug trekken en blijven kapen . Ik probeer dit uit te zoeken bij Ziggo en ze nemen niet af natuurlijk via KPN krijg ik een andere nummer . Ik bel hen op ben best gefrustreerd want ik betaal wel voor diensten bij KPN die ik niet krijg . Ik ben daar klant tot 22-09 en heb nu al weken niets . Eer ontstaat een discussie met een heel onvriendelijke dame . Ze kan me niet doorsturen naar de technische dienst , KPN liegt , ik weet niet waarover ik praat want zij doen zoiets nooit en als ik te klagen heb moet ik dat maar doen via de klachtendienst . Ik werd boos en zei haar wat een kutfirma en kreeg als antwoord FY . Intussen vertrek ik straks op vakantie en heeft mijn dochter en kleinzoon nog altijd geen tv of wifi . Niks is er opgelost . Dank U Ziggo . Dit is heel kort verteld want er zijn nog best veel tussenliggende problemen hier door ontstaan maar dan wordt het veel te lang . NOOIT OF TE NOOIT ZIGGO

Dat ze stoppen met deze fraudeuze praktijken . Dat ze mijn rekening gaan betalen van geen ontvangen diensten bij KPN . IK heb KPN nu opgezegd omdat ze me zolang geweigerd hebben te helpen omdat ze me niet geloofde nog een contract lopen tot einde deze maand .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oeggy