Klacht: onduidelijkheid over lokatie invalidentoilet utrecht centraal

op 17 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We waren afgelopen zaterdag voor een uitje naar het nieuwe station Utrecht.
Mijn zoon is ernstig gehandicapt met Spina Bifida en zit in een rolstoel.
Hij is een grote fan van treinen. We hadden ons dus ook erg erheugd op dit uitje.
Meestal kunnen wij bij niet aanwezig zijn van invalidentoilet terech bij V& D, maar dit bestond ook niet meer tot de moggelijkheden.
Wij weden van hot naar her gestuurd en slecht twee uur later konden wij bij Hema eindelijk naar de toilet.
De lol was er grondig af.

U begrijpt dat wij een niet erg groot inkomen hebben omdat wij op openbaar vervoer moeten terugvallen en geen aangepaste auto hebben.

Gewenste Oplossing:

Wij willen zo graag dat er invaliden toiletten zijn.
Niet alleen voor ons, maar ook voor andere mensen.

Het is in Nederland heel erg moeiijk reizen en shoppen met iemand in de rolstoel.
Invalide zijn is al moeilijk en pijnlijk genoeg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 mei 2016 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marisela