Klacht: Onduidelijk levering en zeer slechte klantenservice

op 27 juni 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Maandag 19 juni een zwembad en dekzeil besteld. Beide waren op voorraad en zouden dinsdag geleverd worden. De volgende dag is de levertijd aangepast naar donderdag 22 juni. Echter op die donderdag is er niets geleverd. Eerste keer contact opgenomen met de klantenservice. Het kon nog geleverd worden die dag, echter zagen zij ook geen track en trace nummer. Anders werd de status die avond/ volgende dag wel aangepast. De volgende dag gekeken en de status was aangepast naar levertijd onbekend. Ik heb opnieuw gebeld en het zou doorgezet worden naar de product specialist en die reageren heel snel werd er aangegeven. Ik zou die vrijdag danwel zaterdag een email krijgen. Helaas niks gekregen. Ik heb vanmorgen maandag 26 juni maar opnieuw gebeld. Ik kreeg iemand aan de lijn. Ze ging het nakijken. Komt ze terug met de mededeling waarom ik al voor de 3 dag achterelkaar bel??? Ik zei dat ik vrijdag had gebelt en niets meer had vernomen. Ik moest niet meer bellen omdat ze mij zouden opbellen was er aangeven. Daar wist ik nergens van af. De toon vanuit haar was al zeer onklantvriendelijk. Ze ging het doorzetten en ze ging de verbinding verbreken. Terwijl we nog in discussie waren.

Als ik een datum heb waarop de artikelen worden afgeleverd binnen aanzienlijke tijd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 27 juni 2017 om 10:54 geantwoord

Beste heer Vos,

Zonet hebben wij telefonisch contact gehad. Mocht u naar aanleiding van ons gesprek nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Sander_vos