Klacht: Ondeugdelijk product

op 12 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 12-09-2017 heb ik bij de Mediamarkt een hoesje voor mijn Samsung telefoon gehaald, volgens de verpakking is deze hoes voor de Samsung 7 Edge.

Ik heb deze hoes dus in gebruik genomen, ineens brak er zomaar een hoekje van de hoes af, waardoor mijn telefoon los in het hoesje kwam te zitten en eruit is gevallen en er flinke barsten in het glas zijn gekomen,

Hierop terug gegaan naar de mediamarkt, en daar kreeg ik te horen dat ik het hoesje niet om kon ruilen, ik heb met pijn en moeite een tegoedbon gehad. Mijn telefoon werd niet gemaakt omdat de Mediamarkt, volgens hen, niet aansprakelijk zijn voor mijn defecte telefoon.

Bij de afhandeling ben ik asociaal behandeld door de medewerkers van de Media Markt in Amsterdam Noord.

Als ik een vervangende hoesje krijg en mijn telefoon gerepareerd wordt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Pronk