Klacht: Onbevoegd persoon zegt NS-businesskaart op

op 23 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het schijnt dat mijn NS businesskaart is opgezegd door mijn moeder, terwijl die helemaal niet tekenbevoegd is binnen mijn bedrijf, zij is niet eens gemachtigd om deze handeling te doen. Heel apart verhaal, want ik moest met de bus en de trein naar een klant en ineens werkte mijn kaart niet meer. Lekker voor schut voor de klant en ben nu de opdracht misgelopen.

Gewenste Oplossing:

Onkostenvergoeding voor de misgelopen opdracht á 10% van het totaalbedrag inclusief BTW. En dan ben ik nog coulant, want dit kan echt niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 11 juli 2016 om 08:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door joostply4