Klacht: Onbetrouwbaar, slechte service, ene fout naar andere fout

op 13 juli 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Slechte service, onvriendelijk, verhogen na bevestiging zomaar de prijzen niet 1x maar tot wel 3x toe. Bevestigen zelfs een prijsverhoging waar je niet akkoord mee bent gegaan. Wilde iets wijzigen. Prijsvrij deelde mede dat kosten 20 eur zijn. Bij wijzigen blijkt dat deze kosten 221 eur zijn. Dat is dan 10x zo veel. Ze waren (waarschijnlijk voor het gemak) vergeten te zeggen dat luchtvaartmaatschappij en touroperator zelf ook kosten moeten betalen.

Spreek je ze aan dan zeer onvriendelijk. Nief eens een sorry of vervelend nee alleen maar u bent zelf schuld had u maar! Nog nooit meegemaakt dat een geboekte reis verhoogt wordt, ze laten je zelfs aanbetalen. Normaal als een reis niet meer te boeken is voor aangegeven prijs dan kan die niet meer geboekt worden. Bij prijsvrij kan dat allemaal wel. Volgens hun is dat gebruikelijk! Ik heb al heel wat vakanties geboekt maar prijs verhogen na boeking doet alleen prijsvrij. Pure misleiding.

Ik houd mijn hart vast en hoop dat op vakantie alles goed gaat want als ik het dan van de service en medewerking van prijsvrij moet hebben dan kunnen we lang wachten en zullen we het vast wel zelf schuld zijn

Enige tegemoetkoming en fatsoenlijk en geen onbeschofte reactie u bent zelf schud

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 18 juli 2017 om 11:25 geantwoord

Beste mevrouw Gielen,
Wij vinden het erg spijtig te horen dat u niet tevreden bent over onze service. In eerder mailcontact is aangegeven dat we u tegemoet zullen komen en er zodoende in dit geval vanuit Prijsvrij.nl geen wijzigingskosten in rekening zullen worden gebracht. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Daan2605