Klacht: onbeschoften postbezorger

op 01 november 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij zijn medewerkers van R75 een instantie die o.a. postadressen verstrekken voor jongeren in Nijmegen. Vorige week dinsdag ochtend op 24 oktober werd er op ons kantoor een pakket bezorgd door een medewerker van UPS. In de eerste instantie vroegen wij hem in de wachtkamer te wachten maar hij liep gelijk door het kantoor in. Dit is ongebruikelijk voor een postbezorger. Het pakket was bestemd voor iemand die niet staat ingeschreven op ons kantoor, om die reden konden wij het pakket niet aannemen. Dit hebben wij ook uitgelegd aan de postbezorger. Hij kwam erg ongeduldig over en wou een van onze namen noteren. Wij hebben hem uitgelegd dat wij onze naam niet mogen geven vanuit de organisatie. Omdat het pakket voor iemand bestemd is die niet staat ingeschreven en wij daar niet aangekoppeld willen worden. De postbezorger werd nog ongeduldiger en zei dat wij wel onze namen moesten geven en dat hij weinig tijd had. Wij hebben nog een keer uitgelegd waarom wij onze namen niet gingen geven. Waarop hij schreeuwde dat hij niet begreep dat wij hier werkte en schop tegen het pakket gaf en weg stormde uit ons kantoor. Wij zijn geschrokken van zijn reactie en vonden deze reactie ook niet gepast.

Normaal gesproken zijn wij tevreden over de postbezorgers die pakketjes bij ons komen afgeven.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 01 november 2017 om 11:39 geantwoord

Goedemorgen,

Onze welgemeende excuses voor deze zeer vervelende situatie. Wij hebben een en ander even voor u nagekeken en hoogstwaarschijnlijk heeft de chauffeur het pakket op het verkeerde adres bij u aangeboden.

Wij zullen uw klacht doorzetten naar het aflever center en de chauffeur zal worden aangesproken op zijn gedrag.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Yara Lutgerhorst