Klacht: onbeschofte klantenservice

op 28 juli 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Bel op donderdag 14 juli met de klantenservice van bol.com. We hebben nl ooit een douchegeval gekocht maar ik weet niet meer in welk jaar. Ik leg de medewerker Sjon uit dat wij een douchekop hebben gekocht maar deze pas heel recent in gebruik hebben genomen. Nog pas een maand of wat. Vandaag knalt dat ding kapot. Bel dus even. Sjon laat me weten dat de zichttermijn is verlopen…. joh echt. Ik leg hem nog een keer uit dat het ding net nieuw uit de doos is opgehangen en wil weten of hij kan zien van welke datum de levering is. Sjon begint weer over de zichttermijn dus ik zeg : kun je misschien even kijken van welke datum de levering is want zij verhaal hoef ik geen twee x te horen. Is het nl langer als 2 jaar geleden dan heb ik pech. Dan valt onze Sjon uit : zit je me nou te comanderen krijg ik te horen !!!! Ik spring uit mijn vel….worden klanten bij Bol.com zo te woord gestaan ik ben perplex…..ik hoop dat het gesprek is opgenomen wat een manier. Geen manager of collega die mij wel te woord kan staan. Geen woorden voor deze manier van doen. Bij deze mag u onze klantnummers anuleren. Meedere op de Hogestraat 114, 4001 ez te Tiel. Wij kopen niets meer bij Bol.com.

Relatie verpest.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 03 augustus 2016 om 10:39 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste heer Struiksma,

Inmiddels is er contact geweest met u en is de klacht opgelost.

Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door kabouter1949