Klacht: Onbeschofte klantenservice

op 27 mei 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb hier eigenlijk helemaal geen zin maar ik moet dit ff melden. Ik begin ook om erbij te zeggen dat Ziggo de enige kabelaanbieder in mijn woonplaats is en we hebben ook geen gelegenheid om glasvezel aan te sluiten.

Ik bel zojuist 2 x met de klantenservice om te vragen of ze iets voor mijn moeder kunnen betekenen. De eerste keer zit ik bijna 20min te bellen met de afdeling facturering, deze mevrouw belt met de afdeling restitutie, waarbij ze terugkomt en mij wil doorverbinden met deze afdeling. Ik hoor haar nog een half uur op de achtergrond en ik wachten, opeens werd de lijn verbroken.

Ik bel vervolgens weer beetje boos, deze andere mdwster heeft mij weer in de wacht gezet, waarop ze weer terugkwam en mji doorverbond, nu ging het goed.

Uiteindelijk heb ik mijn situatie uitgelegd, ook gezien de frustraties, want dit is niet de enige keer dat ik zo slecht ben geholpen, ik hou er niet van om zo lang te moeten telefoneren om de enige aanbieder op mijn adres dingen te vragen. Ik heb ooit eens bijna 3 uur lang met een klantenservice mdwker gesproken over verlengen uiteindelijk waren we er uitgekomen, ik blij, maar de volgende maand zag ik niks aan afspraken op mijn factuur, waar we zo lang over hadden gesproken en het ging niet alleen over ziggo, het gesprek was breed over allerlei dingetjes waarop je de volgende maand op je factuur ziet dat die aanbiedingen allemaal lucht happen was, om mij te laten verlengen. Zoals vandaag en de voorgaande keren gebeurt dit regelmatig bij Ziggo voorheen Upc voorheen Casema. Enige probleem om over te stappen is dat zij de 1nige zijn die kabel aanbieden hier in Ede.

FF terug na het laatste gesprek van een half uur geleden. Toen ik doorverbonden werd naar afdeling restitutie begon meneer een grote mond te krijgen door een luide toon te slaan en subjectieve vragen te stellen alleen, omdat ik zei dat ik een vriend heb die bij een panel zit bij Ziggo waarbij hij weleens leuke dingetjes kreeg of aanbiedingen en dat ik nooit zo ver ga om mijn gelijk te halen en, omdat ik al vanaf 1985 op dit adres woon en kabel heb. Deze meneer begon luid en te zeggen ja waarom accepteer je het dan niet , ja waarom dit , ja waarom dat Ik heb geeneens wat verkeerds gezegd en bleef gewoon kalm maar heb wel de hoorn op de haak gegooid.

Ik zou het niet weten, want ik ben dit meer dan gewend van ziggo. Het is geeneens het ergste geval, ik heb hierboven al eens verteld dat ik misleid werd en toen ik verhaal ging halen, wisten opeens niks meer van een gesprek van 3 uur bijna met afspraken. Dit vergeet ik nooit meer, ik woon oook op dit adres en heb vanaf die dag het door frustraties op iemands anders naam gezet. Ik kan hier niet tegen.

Reactie van de melder van de klacht Moprecioso

1 maand geleden - Wat een azo en dominant bedrijf is dit

Alle klachten die gemeld zijn door Moprecioso