Klacht: onbeschofte intimiderende bejegening conducteur

op 29 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zit nu in de trein van 19.29 vanuit Utrecht richting Den Haag. Wordt gecontroleerd door conducteur. Zegt hij dat ik niet met mijn voeten op de bank mag zitten. Hen schoenen uitgedaan en heb schone pantykousjes aan. Hij zegt dreigend dat dit niet maf. Ik zeg dat nog nooit iemand hier wat van gezegd heeft. Ik hen pijn in mijn voeten omdat ik reuma heb. Het zint hem niet dat ik zegt dat ik de bank niet vies maak. Hij wordt boos en gaat dreigen met een boeten en zegt dat ik niks mag zeggen. Hij intimideert mij wat best akelig is. Dit is een hele nare autoritaire op man die er echt genoegen in schept om mij dreigend te doen. Ik vind het niet kunnen dat zulke mannen bij een dienstverlenend bedrijf werken.

Als deze man ernstig op zijn gedrag wordt aangesproken. Ik zat alleen in coupe dus ik verwacht dat hij ontkent en zegt dat hij niets verkeerd heeft gedaan.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 12 juli 2016 om 08:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door duermeijer