Klacht: onbeschofte en slechte service

op 11 oktober 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

We moesten 2u eerder om de luchthaven zijn, omdat het systeem ons niet online kon inchecken. Een zogenaamde ICT fout, terwijl de buslading passagiers die volgden geen problemen hadden. Kan gebeuren, maar uitleg of hulp is niet geboden.

Vervolgens op de luchthaven gescheiden plekken gekregen, ieder aan de andere kant van het vliegtuig. Gebeld met klantenservice, die zich vervolgens ontzettend onprofessioneel opstelde.

Mijn vrouw heeft vliegangst én is zwanger, maar we werden ronduit onbeschoft behandeld. De dame van de klantenservice wilde alleen een interne klacht indienen, maar wilde hier geen bewijs van sturen/mailen. Ook wilde ze niet haar naam geven. Een oplossing was niet voorhanden en wilde ze zich niet langer voor inzetten. Ze verbrak de verbinding met een scheldwoord.

Zelf maar een klacht ingediend via het online formulier, maar nooit meer wat van gehoord. Uitermate slechte service. Frustrerend dat je in je eentje niks/nada gedaan krijgt, maar waarschijnlijk alles mogelijk is als ik het op social media zou gooien. Hypocrisie ten top, ik ga mij daar niet eens toe verlagen.

Mijn tip aan een ieder: betaal een paar tientjes meer en vlieg gewoon met KLM of een normale partij.

Hopelijk leid Transavia niet al haar personeel zo op.

Als er oprecht excuses aan mijn vrouw wordt aangeboden. En niet met een willekeurig telefoontje van een CS medewerker, maar met iemand die begrijpt hoe het werkt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis