Klacht: Onbeschofte aan de deur verkopers in Oisterwijk

op 12 oktober 2017 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 2 keer in een maand is dezelfde verkoper van Essent bij mij aan de deur geweest.. Telkens de vraag of ik hoofdbewoner ben.. Natuurlijk.. was ik de vorige keer toch ook.. Nog voordat hij zijn praatje afsteekt zeg ik netjes.. heb geen interesse, zit al jaren bij de goedkoopste, wat dus Essent niet is haha.. maar toch probeert hij tot het irritante toe zijn verhaal te vertellen.. Waarop ik aangeef dat ik zeker niet gediend ben van deze agressieve manier van verkoop.. zegt die verkoper dat ik dan maar een sticker op de deur moet plakken en dat als hij agressief wil binnen komen hij dat wel anders zal doen..
Nou voor mij kan Essent terplekke failliet gaan. Mij zie je bij deze organisatie niet meer terug..
Mvgr Bewoner uit Oisterwijk

Gewenste Oplossing:

Wil geen verkoper van Essent meer aan de deur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 12 oktober 2017 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Petje67,

Allereerst wil ik u namens Essent mijn excuses aanbieden voor het gedrag van de verkoper. Dat is uiteraard niet de manier waarop wij klanten willen werven.

Ik heb daarom meteen uw signaal over de verkoper doorgezet naar de betreffende leidinggevende, samen met het verzoek om niet meer bij u aan de deur te komen.

Met vriendelijke groet,

Ron
Essent

Alle klachten die gemeld zijn door Petje67