Klacht: onbeschoft behandeld

op 07 juli 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

ik bel over eenklacht. Een man neemt op. Overduidelijk heel erg vrolijk. Ik geef aan dat ik eenklacht heb en boos ben. Hij blijft vrolijk. Ik geef aan dat dit op mijn allergie werkt. Hij zegt nog een uurtje te moeten werken en hoe dichter hij bij het eind komt hoe vrolijker hij wordt. Ik wordt boos en zeg dat ik dan gewoon mijn geld terug wil van de aankoop met 1000 Euro daarbovenop en dat ik meteen mijn banknummer doorgeef. Na het opnoemen van mijn banknummer hangt hij op.
Ik ben niet geholpen, nog bozer.
Ik bel nogmaals. Krijg een dame aan de telefoon die professioneel opneemt. Ze helpt me een beetje met het oorspronkelijke probleem, maar ik moet nog steeds zelf in actie komen. (Verkeerde grondspots geleverd, de leverancier zegt me niet te kunnen helpen omdat ze mijn bestelling niet kunnen vinden, terwijl ze zelf een factuur met hun naam erop en de juiste grondspots meesturen) Ik wil een klacht indienen over haar collega: die heeft geen aantekeningen gemaakt. Ze kan niet achterhalen wie het is. Om dat te achterhalen moet ik een klacht indienen via de website.
Dat maakt u moeilijk…. nergens op de site te vinden. Er blijkt een aparte website voor klachten te zijn (deze). Al met al werpt u veel barrieres op om echt geholpen te worden. Ik wil voorkomen dat ik nogmaals in deze situatie kom… bestellen bij Bol, dan bij een derde uitkomen die me niet wil helpen… dat kan ik niet zien volgens haar. Dan bestel ik niet meer bij Bol. Ik heb gevraagd mijn select abonnement te stoppen. U bent een klant kwijt.

Het moment van gematigdheid is voorbij, daar ben ik veel te boos voor.
Dus:

Excuses van uw medewerker, persoonlijk, hier aan de deur. Hij neemt de verkeerde grondspots mee en brengt ze persoonlijk naar de leverancier en eist van hun dat zij mij ook excuses maken.

De leverancier hier aan de deur om excuses te maken.

Aankoopbedrag retour

U maakt 1000 Euro over aan KWF (omdat ik vind dat ik vergoed mag worden voor de ellende, maar niet de indruk wil wekken dat ik er zelf een slaatje uit wil slaan)

De juiste bestelling (Vierkante grondspots) alsnog geleverd zonder kosten.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bolisklote