Klacht: onbeschoft!

op 06 mei 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21 jaar klant, altijd op tijd betaald totdat ik helaas een ongeval kreeg, nu 6dgn te laat betaald en dan wordt je op zondag gebeld, en moet er wederom een borg worden betaald. De beste man gaat het uitzoeken en belt mij dinsdag terug, maar nee hoor niet terug gebeld, dus bel ik zelf, doorverbinden kan men niet maar de opmerking ach dan gaat u toch gewoon naar een andere leverancier wordt meteen gemeld! Werkelijk oplossingsgericht denken is er niet bij, ze sturen een brief die 5 dagen na dato pas aankomt! werkelijk de toon is buiten alle proporties, hoe kan een bedrijf zo met klanten omgaan voor mij onbegrijpelijk!

Gewenste Oplossing:

Een normaal weldenkend persoon die oplossingsgericht denkt en niet meteen komt ohh dan stapt u toch gewoon over!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht kb01

1 jaar geleden - KIJK ER ZIJN TOCH ZEER CORRECTE MEDEWERKERS BIJ ESSENT, NET MET DAVE GESPROKEN EN DAT IS IEMAND DIE JE MET RESPECT BEHANDELD. MIJN TIP LAAT HEM DE ANDERE MEDEWERKERS TRAINEN!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 06 mei 2016 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste kb01,

Op 4 mei 2016 heeft u via www.klacht.nl uw onvrede kenbaar gemaakt over Essent. U heeft bericht gekregen dat de levering alleen voortgezet kan worden indien u een borg betaalt. U heeft hier telefonisch contact over gehad en u heeft het gevoel gehad dat er niet voldoende met u werd meegedacht.

Allereerst wil ik u bedanken dat u de moeite heeft genomen om uw onvrede aan ons kenbaar te maken. Ik wil u ook namens Essent mijn excuses aanbieden voor het onprettige gevoel wat u heeft overgehouden aan het telefonisch contact.

Ik heb op 4 mei 2016 telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. Wij hebben de oorzaak van de situatie besproken en samen gekeken naar een oplossing. Ik heb contact opgenomen met onze afdeling Incasso met het verzoek om de beëindiging van de levering te herzien naar aanleiding van de informatie die u mij gegeven heeft. Zij zijn hiermee akkoord gegaan. De levering wordt behouden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wil u bedanken dat u de tijd heeft genomen om mij ter woord te staan.

Met vriendelijke groet,
Dave
Essent Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door kb01