Klacht: Onaardig behandeld in vliegtuig

op 02 juli 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Op 30 juni vlucht TK1952 naar ataturk. Wij als Nederlanders werden heel onvriendelijk behandeld en respectloos terwijl de stewardess tegen alle Turken die om ons heel zatten heel vriendelijk waren. Wij waren trouwens niet enige waar onaardig tegen gedaan werdt ook tegen een paar Somaliërs die voor ons zatten. Mijn tv’tje was het er ook mee gestopt dus ik liep naar een stewardess toe mijn tv’tje is kapot werdt niet aan gewerkt en niks mee gedaan. De stewardess tegen wie ik het zei was trouwens ook niks aan het doen toen ik het zei. Toen we eten kregen werden wij als Nederlanders overgeslagen dus wij zijn toen naar de keuken gelopen om dat te zeggen en toen kregen we eten.
Dit is trouwens ook de 3de keer dat we met deze maatschappij vliegen.

Als wij excuses krijgen van deze maatschappij of een kleine vergoeding voor wat er is gebeurt in het vliegtuig.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evertje4