Klacht: onaangekondigd geld van visa afgeschreven

op 27 september 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

wij hebben een auto gehuurd van 27-7 t/m 14-8 Spanje (Girona/malag). Naar volle tevredenheid een mooie auto gekregen. Bij de balie werd aangegeven dat er 200 euro zou worden gereserveerd voor evt schade? Er waren wel al heel veel schadepunten (meer dan 10) op een formulier van Hertz aangegeven. Zelf hebben we ook foto’s gemaakt. Voor zo ver wij weten geen schade gereden met de auto. Bij aankomst luchthaven malaga geen personeel. Je kon de sleutel in een bus stoppen. Schetst onze verbazing dat er op dag van terugkomst auto ook geld is afgeschreven van de visa kaart extra?? Zonder uitleg of aankondiging. Zelf op zoek gegaan op site hertz waar je factuur kan inzien. Spaans, maar uit opgemaakt dat er precies 200 euro schade is. Het bedrag wat ze bij aankomst al gereserveerd hadden!! Staat verder ook niet bij waar die schade zich dan bevindt. Al met al (verwerkingskosten) een bedrag van 314,95 euro.
Reserveringsnr ES709677130
bevestigingsnummer H1112622418
Tariefcode WOW4C1
Rekening 816250
Hertz factuurnr 004776387654
contractnr 484982186

geld wordt teruggestort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 06 oktober 2017 om 15:01 geantwoord

Heeft op 06 oktober 2017 om 18:43 geantwoord

Dit is (nog) geen oplossing. Alleen het in behandeling nemen van de klacht. Het feit dat Hertz niet kan aangeven hoe lang het gaat duren en naar een andere afdeling doorschuift, heeft niet veel vertrouwen in een goede oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door rensklos