Klacht: Omslachtigheid omtrent verkoopaccount bol.com

op 02 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik had een verkoopaccount op een account waarvan het e-mailadres niet meer bestond en waar ik om welke reden dan ook niet meer op kon inloggen. Ik heb toen via de Live Chatfunctie van bol.com dit account laten verwijderen. Ik heb er toen duidelijk bijgezegd dat ik een verkoopaccount wilde koppelen aan mijn nieuwe account. Mijn koopaccount is vervolgens verwijderd, maar ik kon geen verkoopaccount koppelen aan mijn andere koopaccount. Vervolgens heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice. Deze medewerker heeft enkele gegevens nagetrokken en zou me binnen een week terugmailen. Dit is gebeurd en in deze mail werd verteld dat een verkoopaccount niet gesloten kon worden. Dit was ook verteld door de eerste medewerker die ik gesproken had. Deze medewerker had mij echter niet verteld dat ik geen nieuw account kon openen omdat er slechts een account per rekeningnummer geopend kan zijn.
Ik heb een aantal keren op en neer gemaild met de klantenservice, waarin ik steeds met een andere medewerker te maken kreeg en ik ook steeds hetzelfde antwoord kreeg: waarom gebruikt u niet uw oude account (omdat deze niet meer bestaat), dan is alles opgelost. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk komt het erop neer dat ik een andere rekening zou moeten openen om überhaupt iets te kunnen verkopen via bol.com. Dit ga ik natuurlijk niet doen. Zij hebben mij niet voorzien van de juiste informatie en doen nu net alsof het mijn fout is. Ze lijken ook helemaal niet hun best te doen om dit op te willen lossen, wat ik zeer onvriendelijk vind.

Ik ben tevreden als mijn probleem opgelost is. Ik heb niks aan welgemeende excuses. Daarnaast zou ik het fijn vinden als de informatie omtrent particuliere verkoopaccounts op de website duidelijker zou zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 10 augustus 2017 om 13:27 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste mevrouw Winkelmolen,

Dank voor uw melding. Zojuist heb ik u een email gestuurd met tekst en uitleg. Mocht u nog vragen hebben, wilt u dan reageren op mijn email?

Dank en fijne dag,
Tony van bol.com