Het vienetta ijs is niet meer hetzelfde als eerder. Véél minder smaak en lang niet meer zo lekker. Het was altijd ons favorite ijs maar die tijd is voorbij. Waarom een goed product veranderden? Zoals helaas zo vaak gebeurd. Lees meer
2 x Viennetta bij Plus supermarkt gekocht op 25-05-2018. Dit ijs blijft echter heel erg zacht in de vriezer waardoor dit niet te eten is. Productcode L 8093CC020 streepjescode 8712100864339 Lees meer
Goedemiddag,
Tot mijn verbazing pakte ik net een peren ijsje uit de verpakking en wat zag ik tot mijn schrik, dat het papiertje rondom vastgetapt was! Ik vermoed dat de verpakking gescheurt was en ze dit dichtgetapt hebben. Ik vind dit... Lees meer
Zoals ik net de klacht van E. Timmer las, heb ik het zelfde ervaren er zit een scheur al in t ijs bij het stokje, hierdoor valt het halve ijsje op de grond. Heb hier Ola 2x over gebeld maar... Lees meer
Ik heb een hele doos twister mini's met fabricagefouten. Het stokje zit namelijk niet in t midden van het ijsje maar aan de buitenkant. Na 2 a 3 keer likken valt t ijsje eraf. Wij volwassenen kunnen daar nog enigzins... Lees meer
ik vind persoonlijk dat de smaken van de raketjes omgedraaid moeten worden. geel is namelijk de minst lekkere smaak. Lees meer
Wij wilden lekker Viennetta met caramel en koek gaan eten. De verpakking werd open gemaakt en wat bleek? Er zat helemaal geen ijs in de verpakking. We hadden alleen een stuk bevroren koek. Ik neem aan dat dit een productiefout... Lees meer
Hallo
Mijn zoon maakte zijn ijsje open en kon niet bij zijn stokje.
Het ijsje was blijkbaar gebroken......de rest van het pak was wel goed.
Maar wilde het jullie toch laten weten.
Groetjes marianne renes Lees meer
Er zat vandaag een haar in de verpakking van mijn raketje. Echt smerig. Lees meer
Zojuist een raket ijsje opengemaakt en nadat ik het eerste stukje eraf had gebeten zag ik een wit streepje op het ijs zitten na wat geklap kwam het stukje los. Het is een stukje wit dun plastic dit lijkt mij... Lees meer