Zijn raketijsjes veranderd van smaak?
Zie https:twitter.comgverbaanstatus1014129525515542528?s21 heel veel mensen die zich zorgen maken. Ook een jammer dat chocolade topje er niet meer is. Lees meer
Toen ik vanmiddag een cornetto uit de vriezer pakte vond ik dat het papier er al vreemd (door het ijs heen) gewikkeld zat. Eruit proberen te peuteren en toen bleek dat het papiertje volledig in het ijs zat gewikkeld. Misschien... Lees meer
Ik heb meerdere raketten van ola geopend en er bkijven telkens restjes van de verpakking aan mijn ijsjes zitten. Lees meer
Beste ola,
Tot onze grote verbazing had ons cornetto ijsje geen hoorentje van koek. Wij zijn dit niet gewend van ola. Mijn kinderen hebben er erg om gelachen dat mama geen koek had en hun wel. Helaas was het aardig onhandig... Lees meer
Samen met mijn zoon gek van Liuks. Ook deze week weer een doos gekocht en afzonderlijk van elkaar valt ons op dat de verpakking anders is maar veel erger het ijsje is veel kleiner:-(
Nieuwe uitvoering ofzo.
052020 L8150BE008 19.39 Lees meer
Goede dag mijn man is erg fan van raketten ijs maar dit nog nooit mee gemaakt koop 2 dozen van 12 stuks dus samen 24 stuks en zijn allemaal misvormd wil dit even aan u doorgeven want koop ... Lees meer
Ik koop al jaren de waterijsjes van ola. Speciaal de raketjes en de vruchtenijsjes. Nu is de verpakking van de ijsjes veranderd, en de hele doos met aardbeien ijsjes daar kan ik met mijn vingers en zelfs mijn dochter niet... Lees meer
Tot mijn verbazing meedere stokjes in een perenijsje wat ik erg storend vind jammer nog nooit eerder meegemaakt m'n kinderen zijn er dol op. Lees meer
Ik koop veel raket ijsjes ik vind de stokjes veel te klein je moet altijd een servetje gebruiken , want je heb gelijk kleverige handen. Voor al met de kleintjes Lees meer
Heb nu al diverse keren bij de jumbo magnum almond ijsjes gekocht doos van 6 stuks al een stuk of 6 dozen maar ik moet de almond nootjes zoeken en ik koop ze juist vanwege de nootjes heeft u hier... Lees meer