Klacht: Nuon zit aan klantbestanden

op 05 juli 2017 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn naam is Karst en ik hou elke maand mijn meterstand bij op mijn nuon maar vandaag 28 juni deed ik weer mijn meterstand en toen bleek dat de maanden hiervoor weg waren gehaald ? Vorige maand had ik mijn stand ingevuld en toen bleek dat ik 10% onder mijn verbruik zat maar vadaag zat ik er opeens 6% boven?.Tipisch ik zit in een warme juni maand (bijna niet thuis geweest)en opeens 16% hoger en mijn meterstanden verdwenen en dat een kub gas nu 0,6244 euro kost? Volgens mij wordt ik goed bedonderd.

Gewenste Oplossing:

Nuon moet van mijn meterstanden afblijfen en niet de kosten verhogen bij een vast contact van 3 jaar.Een verschil van 16 %in een warme juni maand kan niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

4 maanden geleden - Beste Amroka, Op deze site lezen wij uw klacht over Nuon. Wij gaan dit voor u nakijken. Zodra we meer weten dan laten wij u dat weten. Groet, Joeri

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 05 juli 2017 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Amroka,

We hebben de standen teruggezet. Ik ga nog kijken waarom deze zijn vervallen. Op zich zou dit niet mogen gebeuren. Het is wel zo dat deze standen, wanneer dit via de Termijnbedragmanager wordt gedaan via web, niet worden opgeslagen in het overzicht. Standen via de Nuon App wel.

Groet, Joeri

Alle klachten die gemeld zijn door amroka