Klacht: Nuon exclusief

op 25 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nuon heeft een spaarprogramma om hun trouwe klanten te belonen. Op de site staat: ‘Nuon Exclusief is een programma speciaal voor klanten van Nuon. Nuon doet namelijk graag iets extra’s voor klanten’. Als afnemer van stadsverwarming ben ik een trouwe klant van Nuon en wil ik mij aanmelden. Zodra ik wil inloggen, krijg ik een melding dat ik niet deel kan nemen omdat ik geen gas en/of stroom afneem. Op de site staat dat het geldt voor klanten van Nuon. Als het niet geldt voor klanten van Nuon die stadsverwarming afnemen, dan is dit misleiding en discriminatie.

Ik wil deel kunnen nemen aan het spaarprogramma.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 28 januari 2014 om 14:00 geantwoord

De klant mag en kan wel deelnemen aan ons spaarprogramma Nuon Exclusief. Graag zelfs. Wij hebben geprobeerd de klant telefonisch te bereiken vandaag. Dat is helaas niet gelukt. We hebben de klant voorgesteld contact met ons op te nemen om samen met de klant een aanmelding voor Nuon Exclusief in orde te maken.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Nuon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door monastryman