Klacht: Nuon Cashback actie

op 21 januari 2019 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Geacht heermevrouw,

Na meerdere kern telefonisch contact te hebben gehad met de Nuon klantenservice over een cash back actie over Nuon blijven loont.

Ik zou na mijn contract € 250,00 cashback krijgen omdat ik op 01-11-2017 een nieuw contact bij jullie ben aangegaan.

Nu word mij verteld dat er maar eenmalig €250,00 word uitgekeerd en dat deze al in het vorige contract is verwerkt.

en dit is toch een contract over Nuon blijven loont.

Als dit zo is waarom hebben jullie mij dat dit contract aangeboden ?

ik zie dit als pure oplichting en verwacht ook zeker een nette oplossing voor dit probleem.

ik hoor graag van u.

Als het word uitgekeerd

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Nuon

4 maanden geleden - Beste heer Koekoek,Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat vervelend om te lezen dat er verwarring is ontstaan over het uitbetalen van de cashback. Het klopt dat een cashback slechts eenmalig bij een nieuwe aanmelding wordt uitgekeerd. Bij een verlenging van een contract kunnen wij een dergelijke welkomstbonus niet aanbieden. Wel bieden we de korting van Nuon Blijven Loont aan, waarmee u een korting op uw stroomtarief opbouwt.Met vriendelijke groet,Tyas Nuon Webcare

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 28 februari 2019 om 13:42 geantwoord