Mijn Klacht:
Ik moest op 28-11-2016 van Goes naar Amsterdam Zuid voor mijn werk, als beëdigd tolk voor de terechtzitting van 09.30, in Parnassusweg 220 te Amsterdam, aanwezig zijn.
Zoals u weet en u kunt controleren was er een storing tussen Roosendaal en Dordrecht, althans Rotterdam, waardoor er geen treinen aan het rijden waren en enorme vertraging ontstond.
Dus ik had geen andere keuze dan uiteindelijk een taxi te bemachtigen. De kosten bedroegen wel 155,- euro en ik kwam nog te laat aan, 45 min. Had ik de taxi-optie niet genomen, dan had ik zeker nog grotere problemen gehad.
Is het mogelijk om deze extra kosten op de NS te verhalen?
Een technische storing zoals een seinstoring is meer de \\\”schuld\\\” van de NS dan, bijvoorbeeld, een springer.
Ik hoop dat u hiervoor begrip toont en deze extra kosten van deze treinrit wilt vergoeden.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
M. Manolescu
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn en terecht vinden, als ik mijn taxikosten van de NS tenminste voor een deel vergoed worden. De treinkaartje hiervoor heeft 19,- euro gekost. Ik zou heel erg op prijs stellen en blij zijn als NS een beetje tegemoet wil komen. Tenminste de kosten van de treinkaart.Tevens ben ik al jaren een trouwe klant van NS en heb nooit problemen mee gehad en dat wil ik ook zo houden.
Ik hoop dat u mijn klacht wilt behandelen.
