Mijn Klacht:
Maandag 23-11 s’ochtends geen treinverkeer tussen Tiel Passewaay en Den Bosch . Zoon lief 45 minuten staan te wachten op station , geen oplossing om op tijd op school te komen Ander vervoer privé geregeld. ( in en uit gecheckt op station Tiel Passewaay .
Dinsdag 24-11 geen treinverkeer tussen Geldermalsen en Den Bosch , geen zicht op oplossing om op tijd op school te komen .daarom met auto vanuit Geldermalsen naar Den Bosch gereden
Ingecheckt in Tiel Passewaay uit gecheckt in Geldermalsen . Zoon heeft maand trajectkaart , betaal hier behoorlijk voor maar kan nu geen claim voor vertraging indienen omdat hij die 2 ochtenden uiteindelijk via privé vervoer op bestemming is gekomen en niet heeft uitgecheckt op station Den Bosch .
Hij kon daar niet uit checken want de trein reed niet naar Den Bosch . Wat te doen ? Gebeld met NS klantenservice maar zeer onvriendelijk bejegend . Ben betalende klant , vraag om fatsoenlijk gebruik te kunnen maken van de betaalde dienst !!!
Gewenste Oplossing:
Vergoeding van de 2 niet genoten treinritten van Tiel Passewaay naar Den Bosch op maandagochtend 23-11 en dinsdag 24-11


