Klacht: Vergoeding bij vertraging

lbarendse op 01 december 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De NS krijgt het voor elkaar om elke dag op het traject van Den Helder-Zaandam vertraging op te lopen. Soms zijn het 5 minuten maar de laatste tijd presteert de NS het om dik 10 of 15 minuten vertraging te hebben. Met als klap op de vuurpijl vandaag, de machinist was zoek.

Wat de NS echter heel slim doet is dat er pas een vergoeding gevraagd mag worden bij een vertraging van 30minuten of meer. Terwijl ik nu al bijna twee weken lang elke dag vertraging heb!
Elke dag een kwartier vertraging is dik een uur vertraging per week, en dan heb ik het alleen nog maar over de heenreis.

Gewenste Oplossing:

Ik ben van mening dat de NS hiervoor een vergoeding moet geven. Ik betaal me scheel aan het abonnement dat ik heb, maar ik krijg absoluut geen waar voor mijn geld.

Een deel van mijn abonnements-kosten vergoeden zou de NS dan ook niet misstaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 06 maart 2014 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Als u door een vertraging 30 minuten of meer te laat op uw NS bestemmingsstation aankomt is er pas compensatie mogelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

lbarendse

Heeft op 28 november 2014 om 12:04 geantwoord

Totaal niet tevreden. De vertraging loopt alleen maar op. machinisten die kwijt zijn etc. Bij elkaar loop ik per dag dik 30 minuten op. Helaas telt dit niet... terwijl ik hier ontzettend veel hinder van ondervind. Ik heb een ontzettend duur abonnement, t is al vechten om een zitplek omdat er altijd met te weinig materiaal gereden wordt. en er wordt gewoon NIET optijd gereden. Toch belachelijk dat je eerst absurd veel vertraging moet hebben wil je compensatie krijgen. Het gaat hierin mis in de beredenering. Er wordt gekeken naar de duur van de vertraging en niet naar de hoeveelheid vertragingen. Ik verwacht een andere oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door