Klacht: Veevervoer

op 11 december 2015 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het zal jullie niet ontgaan zijn, het wordt drukker in de treinen. Ik neem drie keer per week de sprinter van Rotterdam Lombardijen – Den Haag Moerwijk.

Vanmiddag was het wel heel extreem. In de sprinter van 17:06 van Moerwijk naar Rot-Lom was het zo druk, dat in de 1e klas ook de stoelen bezet waren en daar ook mensen moesten staan in het gangpad. Dit kun je geen OV meer noemen, maar veevervoer. Het is heel benauwd … op z\’n minst zouden mensen met een 1e klas kaartje geld terug moeten krijgen tot 2e klas.

Maar beter zou het zijn als de NS dat materiaal inzet was ongebruikt klaar staat in Duitsland, zoals vandaag in de METRO stond vermeld.

Gewenste Oplossing:

Als dat artikel van de METRO klopt, dan is de oplossing simpel - meer materiaal inzetten ...

Reactie van de melder van de klacht Baloukie

3 jaren geleden - http://www.metronieuws.nl/nieuws/binnenland/2015/12/duizenden-zitplaatsen-in-treinen-niet-gebruiktHier de link van het bericht wat ik bedoelde ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 december 2015 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

klacht is op 16 december afgehandeld door NS Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Baloukie